10 قدم تا برندسازی شخصی در اینستاگرام

10 قدم تا برندسازی شخصی در اینستاگرام

اینستاگرام پرکاربرد ترین ابزار در ایران در زمینه ی برندسازی شخصی است ،

باید بدانید که بازاریابی شبکه های اجتماعی مخصوصا بازاریابی چریکی امروزه یکی از روش های نوین ، ارزان و پرطرفدار بازاریابی محسوب می شود .

در مقاله های قبلی نکاتی را برای جذب فالوئر بیشتر به شما توضیح دادیم

و اکنون در ادامه نکاتی را خاطر نشان می کنیم که در برندسازی شخصی شما بسیار مفید هستند

با ما همراه باشید

 

با این 10 قدم در اینستاگرام برندسازی شخصی کنید

1- اول مشخص کنید در چه حرفه ای می خواهید کار کنید و برندسازی را در کدام رشته می خواهید برای خود انجام دهید ؟!

آیا شما در این رشته منحصر بفرد هستید ؟

اغلب ما نمی دانیم برای رشته ی تحصیلی که گذرانده ایم مناسب هستیم یا نه !

برای شغلی که انتخاب کردیم چطور؟

من به شما پیشنهاد می کنم حتما آزمون استعدادسنجی و شخصیت شناسی بدهید

تا مشخص کند در چه زمینه ای منحصر بفرد هستید !

2- افراد مشهور و حرفه ای زمینه ی خودتان و رقبا را در اینستاگرام شناسایی کنید ،

با این کار می توانید رفتار و عملکرد آنان را زیر نظر داشته باشید مراحل 3 و 4 به این آیتم مرتبط و وابسته است !

3- برروی پست های رقبا یا افراد مشهور کامنت بزارید .

4- افرادی که آنها را فالو کردند فالو کنید ، قطعا آنها هم فالو بک می دهند ،

می توانید پست های آنها را هم لایک کنید ، این عمل باعث می شود آنها به شما توجه کنند .

5- می توانید برای لایک زدن و کامنت گذاشتن و دیده تر شدن از ربات های اینستاگرام استفاده کنید .

6- افراد مشهور را که به پست شما مربوط می شوند را به عکس ها یا فیلم هایتان تگ کنید . از هشتک افراد مشهور استفاده کنید .

هشتک و تگ جغرافیایی را جدی بگیرید!

7- تعداد هشتک :

قبلا در مقالات قبلی راجب انتخاب نوع هشتک صحبت کردیم در اینجا باید خاطر نشان کنیم

که شما می توانید در هر پست 30 هشتک قرار بدهید ، 15 هشتک فارسی و 15 هشتک انگلیسی و بهتراست از هشتک های انگلیسی هم استفاده کنید .

8- از تگ جغرافیایی در پست هایتان استفاده کنید ، عکسی که میگذارید مربوط به کجاست ؟

این باعث می شود افراد یک منطقه را در اینستاگرام هدف قرار دهید .

9- میزان فالورها با میزان کسانی که شما آنها را فالو کردید باید متناسب باشند ،

قرار نیست فقط افراد شما را فالو کنند و شما کسی را فالو نکنید ، اگر اینطور باشد به این معناست

که شما در تعامل با دیگران نیستید . کسانی هم که شما را فالو نمی کنند و در تعامل نیستند بعدا می توانید با نرم افزار آنفالویاب ، آنفالو کنید .

10- به زمان انتشار عکس ها و فیلم هایتان توجه کنید ، کاربرهای شبکه ی اجتماعی در هر ساعتی در اینستاگرام حضور ندارند ،

باید ببینید جامعه ی هدف شما در چه زمانی در اینستاگرام حضور دارد و این موضوع را می توانید

از آنالیزگر اینستاگرام که در مقاله ی قبلی راجب آن صحبت شد ، متوجه شوید !

 

برندسازی اینستاگرام

 

در یک مقاله آموزشی در مورد اصول برندسازی شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در خدمت شما همراهان بودیم ،

با سری مقاله های بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ و برندسازی با کانون تبلیغاتی نگارین در آینده ی نزدیک همراه باشید.

مشاور ارشد و مدرس دانشگاه در زمینه بازاریابی، تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ و روانشناسی شغل و شخصیت

عضویت

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید

تعداد علاقه‌مندانی که تاکنون عضو خبرنامه ما شده‌اند

۲

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *